יום שלישי, 29 בדצמבר 2009

שירי ערש

אני אוהב מוסיקה. אני אוהב שירים - בעיקר עבריים.
בשירה אני לא משהו, אבל כל אחד עושה מה שהוא יכול :-)
לכן אני משתדל לשיר לבן שלי כל יום - רק שירים שאני אוהב. לפעמים אני מוצא שדווקא כשאני רוצה לשיר לו, נעלמים לי כל השירים, ולכן אני שומר רשימת שירים קבועה יחסית - ככה הוא ילמד להכיר את השירים, ואני לא אצטרך לחשוב יותר מדי. בשבועות הראשונים התחלתי עם השיר הזה:  
אחר כך, גיליתי שהוא נרדם מעולה עם השיר הבא:  


אליכם יש לי חידה ומשימה: המשימה היא להציע לי שירים נוספים שאוכל לשיר לבני.
החידה היא: מה משותף לשני השירים.
בין הפותרים נכונה יוגרל שיר ערש.

2 תגובות:

  1. לא שיר אציע לך אלא סיפור.
    תלמד בע"פ את איה פלוטו. זה עושה רושם כביר על הילד ומרשים את האם. המשותף לשני השירים הוא כמובן תוצאת ה10 של שלמה ידוב ואריק איינשטין. (בסביבות 32)

    השבמחק
  2. (אני מגיב שוב) כי תגובתי נעלמה לה :( אני מקווה שאני לא מפספס משהו.
    המלצתי היא: שיר ערש (לחן של סשה ארגוב למילים מקסימות של נתן אלתרמן). אני אוהב את הביצוע של מתי כספי עם סשה.

    אגב, אני אמצתי גישה המתייחסת להקראת ספר / סיפור כפעילות חוויתית שיש לקיימה בשעות היום וממש לא לפני השינה (זה עשוי לגרום לילד להתעורר במקום להירדם ולבקש שוב ושוב את הקראת הסיפור).

    ונסיים מתוך השיר המקסים:
    "רוב נגינות יש וצלילים, אך שיר הערש שידענו
    ושנחבא אל הכלים, רק הוא בסוף נשאר אתנו"...

    השבמחק