יום שישי, 18 בדצמבר 2009

תחרות חדר הלידה

לפני חודשיים, כשבני נולד, הייתי עם אשתי בחדר הלידה. זו הייתה חוויה מרגשת. יחד עם זאת, אני יודע שיש גברים שלא מעוניינים לעבור את החוויה הזו. מה שלאו דווקא אומר שהנשים שאותם גברים יתחתנו איתן, לא ירצו אותם בחדר הלידה. בארוחת צהריים אחת, לא מזמן, ישבתי עם גבר כזה - שלא רוצה להיות בחדר הלידה עם אשתו (התאורטית, הוא עדיין לא פגש אותה). מהר מאוד, השיחה התגלגלה לנושא: כיצד יוכל גבר להימנע מהשהות בחדר הלידה. כיוון שהנושא לא מוצה עדיין, אנו מכריזים בזאת על תחרות הדרכים להתחמק מחדר הלידה הראשונה של הבלוג.
על מנת, לחמם את האווירה, ולעורר את היצירתיות, הרי לכם כמה דוגמאות פרי עטי:

  • מאמי, אם את יכולה לגמור עד שמונה וחצי, יש משחק היום...
  • די, זה לא באמת כואב.
  • יותר בשקט, אני מנסה לישון.
  • את לא לוחצת נכון!
  • את לא יכולה להזדרז כבר?
  • טוב, אבל אם אני שם אז גם אמא שלי באה.
  • מה, זה באמת כואב?
  • כשיחתכו לך, זה יכאב
  • עזבי אותך מאפידורל - טבעי זה הכי טוב
  • עזבי אותך מאפידורל - בתורה כתוב שבצער תלדי בנים
  • יו, את שומעת את הצרחות מהחדר ליד...
  • אבל את לא תצרחי, נכון?
  • אני, איך שאני רואה דם אני מתעלף
זו ההתחלה, אתם ממשיכים. הזוכה בתחרות יקבל לידה ממנה הוא יוכל לנסות להתחמק תוך שימוש בשורה הזוכה. הזוכה יזכה גם לכתוב פוסט אורח, בו יתאר את חווית נסיון ההתחמקות.
בהצלחה

3 תגובות:

  1. "אולי לא כדאי שאבא איתך? את הרי יודעת שאחיות בלבן תמיד עושות לי את זה..."

    השבמחק
  2. תגובה לירון -

    רואים שלא היית מעולם בחדר לידה- המיילדות (לא אחיות...) לובשות בגדים ירוקים או כחולים :-)

    LOL

    השבמחק