יום ראשון, 11 באפריל 2010

חזרתי

זה התחיל לפני יותר מחודש. כמה ימים של עומס, בעבודה ובבית. בהמשך, המחשב שלי החליט שחמש שנים זה די והותר בשבילו, והפסיק לעבוד. אני די הסכמתי איתו ואתמול, קניתי לי מחשב חדש. מדובר ב-Dell Inspiron. פרט לשדרוג קטן, שעשיתי לו לכונן הקשיח, מדובר במחשב מאוד סטנדרטי. בגלל שהוא חדש ועם מערכת הפעלה Windows 7, ובגלל שהמחשב הכי חדש שראיתי לאחרונה כבר מתקרב לגיל 3 (ומדובר על המחשב מהעבודה), השיפור בביצועים מאוד מורגש, כך שאני מאוד נהנה ממנו.
הנה תקציר של מה שעבר עלי בחודש האחרון, ככה, כדי שתהיו מעודכנים:
אשתי ואני חתמנו על זכרון דברים לרכישת דירה חדשה מקבלן. אני עוד אכתוב בעתיד, על ההחלטה ועל דרכי המימון שלה. אני יודע שיעניין אתכם לשמוע למה מישהו שטוען שמחירי הדירות הולכים לרדת, הולך וקונה דירה לפני שירידת המחירים מתממשת, אז אני אנסה להסביר את זה בהמשך. ד"א מהבדיקה הפרטית שלי, מחירי הדירות באזור שלנו אכן בירידה.
בנושא הריצה, התייצבתי על 4 ריצות בשבוע. כל ריצה נסגרת על משהו כמו 15 ק"מ. הייתי שמח עם ריצה חמישית של כ-20 ק"מ ויותר, אבל בהשוואה לחודשים שעברו, המצב משתפר. מה שמגביל את הריצות שלי כרגע זה זמן זריחת החמה והנכונות שלי לקום שעה קודם. אני עובד על לקום, והשמש עובדת על לזרוח מוקדם יותר.
הילד שלנו מתפתח בצעדי ענק. הוא מתהפך מהגב לבטן, אבל לא תמיד מצליח להתהפך בחזרה. הוא מקסים את אמא שלו כל יום מחדש, אבל את זה הוא עשה כבר מזמן. בקרוב, אני אכתוב על כמה דברים שהוא עשה, אבל תאלצו להזדיין בסבלנות.

זהו לעכשיו, חזרתי ואני מקווה להשלים את כל הפערים בכתיבה בקרוב. עד אז, טה-טה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה